پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261894
زبان گوياي مردم ايران براي بيان حقايق به ملت‌ها خواهم بود
تاریخ انتشار : 1402/06/27 10:44:16
نمایش : 445
رئيس جمهور پيش از عزيمت به نيويورک: اميدوارم اين سفر در جهت انجام ماموريتي که مردم به عهده دولت گذاشته اثربخش باشد و ديدگاه و منويات رهبرمعطم انقلاب را جامه عمل بپوشانيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ رئيس جمهور پيش از عزيمت به نيويورک براي شرکت در هفتاد و هشتمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل، گفت: يکي از ارکان سياست جمهوري اسلامي تعامل با کشورهاي جهان و سازمان‌هاي منطقه‌اي و فرامنطقه اي و بين المللي است.

رئيس‌جمهور افزود: ايران عضو سازمان ملل است و انتظار دارد که اين سازمان نقش تعيين کننده در توسعه و امنيت و صلح و عدالت جهاني ايفا کند. تصميمات سازمان ملل به دور از هرگونه تبعيض و بي عدالتي و بدون تأثير پذيري از قدرت‌هاي بزرگ باشد.

آيت الله رئيسي گفت: مقابله با امپراتوري رسانه‌اي دشمن در دستورکار است و در اين سفر زبان گوياي مردم ايران براي بيان حقايق به دولت‌ها و ملت‌ها خواهم بود.

وي يادآور شد: روابط دوجانبه در اين سفر تقويت خواهد شد و با رؤساي کشورهايي که براي حضور در مجمع عمومي شرکت کرده‌اند ديدار و نشست‌هاي دو جانبه خواهيم داشت.

رئيس‌جمهور خاطرنشان کرد: در اين سفر نشستي با اصحاب رسانه براي تبيين مواضع جمهوري اسلامي خواهيم داشت تا پاسخگوي سوالات احتمالي خبرنگاران باشيم و نشستي هم با سياستمداران برگزار خواهيم کرد.

آيت‌الله رئيسي تاکيد کرد: اميدوارم اين سفر در جهت انجام مأموريتي که مردم به عهده دولت گذاشته اثر بخش باشد و ديدگاه‌ها و منويات رهبرمعطم انقلاب را جامه عمل بپوشانيم و نظرات جمهوري اسلامي ايران را تبيين کنيم.

آيت الله سيد ابراهيم رئيسي به منظور حضور در هفتاد و هشتمين مجمع عمومي سازمان ملل بامداد دوشنبه ۲۷ شهريور با بدرقه حجت الاسلام قمي نماينده مقام معظم رهبري، محمد مخبر معاون اول رئيس جمهور و جمعي از وزرا و اعضاي هيأت دولت در صدر هيأت سياسي عازم نيويورک شد

سخنراني در مجمع عمومي، ديدار با سران کشورها و سخنراني در جمع ايرانيان مقيم، از جمله برنامه‌هاي آيت الله سيد ابراهيم رئيسي در اين سفر خواهد بود.

رئيس جمهور همچنين در نشست‌هايي با گروه‌ها و افراد مرجع سياسي، اجتماعي، مذهبي و رسانه‌اي در آمريکا به تشريح مواضع کشورمان و نيز پاسخ به سوالات آنان خواهد پرداخت.

نشست‌هاي سالانه مجمع عمومي به‌عنوان مهم‌ترين رويداد بين‌المللي، فرصت مناسبي براي رايزني‌هاي سياسي بين‌المللي است که به دليل حضور اکثر مقامات بلندپايه کشورهاي جهان گفت‌وگوهاي دوجانبه را نيز فراهم مي‌کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html